16 Aralık 2015 Çarşamba

Sevdiğin kızla konuşamamak

Sevdiğin kızla konuşamamak


Çok zor bir durum. Benim başıma kaç kere geldi.Yanına gitmeden önce şu konuları konuşacağım diye planlar yapıyorsun. Gittikten sonra ise bir beyin felci oluşuyor, konuşamıyorsun.

Başıma gelen 2 olayı anlatıyım;

Liseye gidiyordum. Kızla internetten tanıştık. O zamanlar msn vardı. Görüntülü olarak yazışıyorduk. Konuşacağımızı konuşuyoruz. Sonra bir sessizlik. Sonra ben yazıyorum. "Aşkım seni seviyorum" O da yazıyor "Ben de seni seviyorum" Kalpler, gülücükler falan gönderiyoruz. Tabi sıkılıyorum konuşacak konu bulamamaktan. İnternetten kızla nasıl muhabbet edileceğini araştırıyorum. Böyle bir zor durum. Sadece benim başıma gelmemiştir herhalde. Çoğu kişinin başından geçmiştir. Kıza buluşma teklifi ettim, buluştuk. O zamanlar emo akımı vardı. Kız da emo olanlardandı. Rock müzik dinlemeyi severdi. Kızla buluştuk. Yanında bir arkadaşıyla gelmiş. Kızla nasılsın, iyi misin tarzında sorular sormaya başladım. Kızla buluşur buluşmaz zaten bir heyecan tuttu beni. Titreme geldi üzerime. Kızın elini tutmaya çekiniyordum. Sanki internette konuştuğum kişi o değildi. Ben konuşacak konu bulmaya çalışıyorum. Kahkülü vardı. Kahkülün çok yakışmış dedim, kız gülmeye başladı dalga geçer gibi. Neyse. Yine sessizlik oluşunca, sevdiğim kızın arkadaşı konuşmaya başladı ve susmak bilmedi. Ve ben sevdiğim kızla konuşamadan eve gittim. 2 gün sonra ayrılalım dedi. Ben kızı seviyordum ama kızın beni sevdiğinden şüpheliyim.

Başıma gelen başka bir olay.. Üniversitede bir kızla tanıştım. Üniversite derken uzaktan eğitim. Yani internetten dersler veriyorlardı, sonra okula sınav için gidiyorduk. İnternetten tanıştık. Sevdiğim kız İstanbulda oturuyordu. Gittim İstanbula. Hava soğuk. Terminalde bekledim. İstanbul trafiği yüzünden 1 saat sonra geldi. Neyse taksiyle bir cafeye gittik. Kız yolculuk nasıl geçti gibi sorular sormaya başladı. Sonra ben yine suskun. Yine içten gelen bir titreme. Konuşacak konu ararken, ben siyaset konusuna girdim. "Yahu ne alaka. Ben İstanbula kızla siyaset konuşmaya mı gittim?" diye soruyorum içimden. Ama beyin felci geçiriyorum. Cafede simit yedik, çay içtik. Ben simiti yiyemedim zaten. Ordan bir AVM'ye gittik. Yine bir cafede oturduk. Kız benim titrediğimi farketti ama ben hayır titremiyorum diye inkar ettim. Kalbim öyle hızlı atıyordu ki. Ben konuşacaklarımı konuşamadan otobüse bindim ve Ankara'ya döndüm.

Ben sevdiğim insanın yanında rahat olamıyorum. Nedenini de bilmiyorum. O yüzden hiç bir kızla uzun süre bir ilişki yürütemedim. Bunun bir çözümü varsa yoruma yazabilir, bana önerilerde bulunabilirsiniz.

Mehmet ZAROĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder